FAST FOOD TYCOON
12.02.2008

 
Tipy a triky:
 
1) Reklama - reklama slouží jako zákonný útok proti vašim soupeřům. Reklamu si stanovuje jednotlivý hráč. Má účinek na vybranou cílovou skupinu obyvatel skoro ihned. Srovnávací reklama může být používána pro zdůraznění síly. Dobrá marketingová kampaň udělá na určitou cílovou skupinu obyvatel dobrý dojem. Velmi efektivní reklama dokonce přímo působí na názory a postoj k vaší pizzerii mezi obyvateli města. Čím lepší budete mít reklamu, tím bude větší vaše pásmo ovlivnění obyvatel. Všechny předchozí tipy odlákají zákazníky od vašeho soupeře. Můžete dokonce dát plakát s reklamou do blízkosti soupeřova pásma ovlivnění obyvatel a tím se změní mínění
hladových kolemjdoucích, kteří místo k soupeřovi půjdou utratit svoje peníze k vám.
 
2) Útoky - můžete zahájit útok na soupeřovo skladiště a vyprázdnit ho, nebo úplně zbourat. Toto dělá soupeřovi značné problémy. Můžete podniknout i jiné útoky.
 
3) Nepoctivá hra - můžete vážně poškodit soupeře s dobře mířenými jednáními. Pokud chcete ochránit sebe před těmito jednáními, budete muset zaměstnat hlídače. Můžete také efektivně sabotovat soupeře nasazením krys a švábů do jeho pizzerií, a tím znechutit návštěvníkům jeho jídlo. Nebo spáchat trochu drastičtější akci a otrávit přísady, které soupeř používá, či nechat žravého červotoče sežrat soupeři všechen nábytek. Zatímco váš oponent je velice vytížený jednáním ze sabotáže, jeho zákazníci od něj odejdou a vy tím získáte nové zákazníky.
 
4) Cena/kvalitní politika - jestli chcete uskutečnit váš nástup do trhu rychle, je dobré začínat kombinací nízkých cen a extrémně nízkých nákladů, pokud je to možné. Sice si vaši zákazníci všimnou nízké kvality, ale pokud budete mít dobře umístěné pizzerie po městě, soupeřovi začnou postupně ubývat tržby. Použitím dovedného kvalitního managementu, si vás brzy oblíbí všichni zákazníci.
 
zdroj: cheater.cz
 
Obaly: